Thursday, July 26, 2012

ADEVARATELE STIRI : Antonescu începe s-o dea cotită cu "retragerea definitivă" de după eșecul referendumului

Via Prioritate de Dreapta

Antonescu: Evident că nu mai sunt legat de niciun angajament, de niciun rămășag

"Este evident că acesta este înțelesul în care eu am spus. Eu am făcut o promisiune. N-am făcut o promisiune că nu datoram nimănui. I-am spus, pur și simplu, domnului Băsescu că înțeleg că după referendumul acesta nu o să mai fim împreună. Ori pleacă dânsul, ori plec eu. Sigur că atunci aveam în vedere chiar înțelesul pe care l-ați dat dumneavoastră și era ceva de bun simț pentru oricine. Când am văzut totuși cât de interesați sunt partizani domnului Băsescu, parcă mai mult decât de rămânerea domniei sale, dacă plec eu, dar nu cumva mă răzgândesc eu. Sigur că am avut un sentiment ambivalent pe deoparte să rămân, că văd că asta le place și vreau și eu să le fac anumite bucurii, dar după aceea, chiar după introducerea condiției de cvorum, am spus da, chiar și așa. E în regulă. Dacă nu se strâng 9 milioane de oameni să se pronunțe asupra acestei chestiuni sau dacă ia mai multe voturi Traian Băsescu, am plecat și mă duc învârtindu-mă. A survenit acum și acest element care dă peste cap orice condiție de competiție electorală în care domnul Băsescu strigă Fugiți ! Evident că nu mai sunt legat de niciun angajament, de niciun rămășag".

Băsescu, invitat în această seară la OTV, la Dan Diaconescu. Ar urma un anunț al PP-DD privind referendumul.

Pe surse: prezența nu va trece de 37%

Demnitar ungar: România (guvernul USL) iese din strategia comună din cadrul UE a "grupului estic"

Lobby pentru promovarea limbii germane în învățământ

- Acum vă întreb: ce vă trebuia EBA europarlamentar, casa din Mihăileanu ?
- Nu ţi-am spus că şi eu am făcut o groază de prostii ?

USL vrea să vândă Poșta Română, iar angajarea unui consultant înseamnă de fapt bani de P.R. ("am dat-o la prețul maxim posibil")

Discreta lovitură de stat de la Hidroelectrica

Încep procesele contra Hidroelectrica după denunțarea contractelor. Eventualele daune se vor ști după alegerile generale.

Orice s-ar spune, judecătorii de la CCR sunt politruci, au opțiuni (și misiuni) politice clare

UE pregătește terenul pentru controlul internetului

"Nu există consens" printre cele 27 de state UE pentru declararea Hezbollah drept organizație teroristă

Propunere pentru liberalizarea portului de arme în Rusia

Ministrul de externe al Spaniei: "Ne îndreptăm spre o Europă federală"

No comments: