Friday, December 21, 2012

Băeţi, după ce veţi păşi peste linia pe care vă vom fi trasat-o pe pământ, vom juca "fără reguli". Bine ?

Via Prioritate de Dreapta



Semnul fiarei – pentru cine vrea să înțeleagă

Ponta a trebuit să-l arate.

Modificarea constituției prin prima reașezare administrativă din 1968 încoace – ca să-l citez aproximativ; pot găsi exact cuvintele dacă e nevoie. Acesta e semnul fiarei.

Reorganizarea din 1968 a fost una românească, pe baze tradiționale și conform cu interesele naționale. A anulat regiunile impuse de sovietici, a reintrodus județele, a anulat autonomia teritorială din mijlocul țării, a distrus orice șansă de implementare a unui plan de tip Valev, a unificat țara administrativ, a readus unitățile administrative logice ca dimensiuni și prerogative.

Atît, deocamdată. U(RS)E nu poate decît să-și copieze prototipul istoric.

Ponta, nu îți acord nici un fel de încredere și nu mă reprezinți, cu guvernul tău subordonat UE și FMI, decît pentru că așa îmi impune legea țării. Dar cînd îmi vei fărîmița țara la comandă externă, nu voi recunoaște o constituție care anulează însăși ideea ce îi dă sens, anume unitatea națională. Poate mă vei alunga tu atunci, cu veneticii de la care primești directivele, poate te voi alunga eu și cu milioanele ce se trezesc, vom vedea. N’așa ?

No comments: