Dupa cum cunoasteti la 11 iulie 2011 , miniştrii de finanţe din cele 17 ţări din zona euro au semnat Tratatul de instituire a Mecanismului de Stabilitate European (ESM). Tratatul urmează decizia Consiliului European din 25 martie 2011 şi se bazează pe o modificare a articolului 136 din Tratatul privind funcţionarea Uniunii Europene (TFUE).
În iulie 2013, ESM va asuma sarcinile îndeplinite în prezent de către Fondul European de Stabilitate Financiară (FESF) şi a Mecanismului european de stabilizare financiară (MESF). Deşi Tratatul a fost semnat de către cele 17 ţări din zona euro, ESM va fi, de asemenea, deschis ţărilor non-euro din zona Uniunii Europene pentru participarea ad-hoc în operaţiuni de asistenţă financiară în condiţii stricte.
Etapele următoare sunt :
Tratatul de acum trebuie să fie ratificat de către statele membre ale zonei euro înainte de 31 decembrie 2012 si să intre în vigoare după aprobarea de semnatari reprezentând nu mai puţin de 95% din subscrierile totale.
Prezentam mai jos traducerea a articolului publicatpe blogul
PJC Jurnalul lui IanPJ privind Politica: aici
care comenteaza acest tratat ce stabileste mecanismul de stabilitate.
Articolul a fost preluat de pe blogul Prioritate de dreapta aici
« Ceea ce trebuie remarcat de la bun inceput este ca de fapt a fost schimbat Tratatul de la Lisabona, fără ca acesta schimbare sa fie supusa la vot sau fara ca acest Tratat sa fie re-ratificat de catre parlamentele naţionale.
Al doilea lucru de neacceptat este :
Articolul 30 privind imunitatea persoanelor, care stipuleaza ca :
Este in interesul” Mecanismului de Stabilitate Financiara” ca preşedintele consiliului de administraţie a guvernatorilor, guvernatorii ,guvernatorii supleanti, directorii, directorii supleanti , precum şi directorii economici şi ceilalţi membri ai personalului sa se bucure de imunitate privind legalitatea procedurilor in actiunile intreprinse in calitatea lor oficiala precum si de inviolabilitate cu privire la documentele oficiale pe care le intocmesc
PJC Jurnalul lui IanPJ privind Politica:
Ce faceti atunci cand aveti probleme financiare ? Si ce faceti atunci când si toţi prietenii dumneavoastra au la randul lor probleme financiare ?
Va reduceti cheltuielile? Sau va împrumutati mai mult ?
Sau faceti asa cum a facut Comisia Europeană ?
Adica , infiintati o companie ( firma) ,adunati toti prietenii dvs. cu probleme financiare cerandu-le sa contribuie cu un capital (imens ) la noua dvs firma,stiind ca prietenii vor lua ( fura) capitalul de la platitorii de taxe din tarile lor .
Dupa aceea veti cere acestor guverne „prietenoase” sa asigure firmei nou create un statut legal si sa acorde privilegii diplomatice si imunitate completa tuturor persoanelor implicate in activitatile companiei.Planificati sa angajati un intreg pluton de personal format din oameni noi , aduceti un Consiliu de Administratie si un Director General, invocati normele secretul profesional si cereti tuturor guvernelor sa le acorde imunitate si sa ii scuteasca de taxe ( va avea insa grija compania dvs.sa-i taxeze )
In primul rand trebuie sa va asigurati insa ca firma dvs cea noua este scutita de orice fel de inregistrare, de regulament, de supervizare, de verificarea veniturilor in vederea taxarii si poate opera in afara tuturor structurilor legale SI, MAI ALES isi face propriul audit , lasand in acelasi timp Comisia Europeana sa fie negociatorul unic al imprumuturilor facute de dvs.
Este exact ceea ce Comisia UE a făcut cu Tratatul privind Mecanismul European de Stabilizate Financiară. Nici Mafia nu ar fi putut sa realizeze mai bine un astfel de proiect !
Este de fapt o înşelătorie şi spălare de bani la scară continentală.
Poate ca ar trebui să avem cu toţii o astfel portita de scapare ,ca indivizi, familii, grupuri, prieteni, sate, oraşe luand ca exemplu modul in care Comisia UE,a demararat şi rulat aceasta afacere invocand normele de tipul Mecanismului Europeam de Stabilitate !
(De remarcat de la inceput ca Marea Britanie nu este printre semnatarii acestui tratat ).
1.
Primul lucru important de remarcat este faptul că s-a operat o schimbare in Tratatul de la Lisabona, fără ca aceasta sa fie aprobata prin vot sau fara ca tratatul sa fie re-ratificat în parlamentele naţionale.
Lucrurile s-au desfasurat astfel :
La 25 martie 2011, Consiliul European a adoptat Decizia 2011/199/EU care modifica articolului 136 din Tratatul de funcţionare al Uniunii Europene cu privire la infiintarea unui mecanism de stabilitate pentru statele membre a căror monedă este EURO adaugand următorul alineat : "Statele membre a căror monedă este euro pot stabili un mecanism de stabilitate ce poate fi activat dacă este absolut necesar pentru a se pastra si proteja stabilitatea zonei euro în ansamblu. Acordarea de asistenţă financiară se va face cu respectarea unor condiţii stricte ".
Intr-un adevarat stil mafiot, Comisia insistă asupra faptului că toate statele membre ale zonei euro sunt obligate sa contribuie la noua companie si ca nu exista posibilitatea refuzului acestei oferte . Statele din afara zonei euro pot doar urmari evolutiile.
” Toate statele membre ale zonei euro vor deveni membri ai ESM. Ca urmare a aderării la zona euro, un stat membru al Uniunii Europene trebuie să devină membru cu drepturi si obligatii depline al ESM in conformitate cu clauzele contractuale”
Apoi continuă să se dea asigurari privind clauzele colective de acţiune,care vor fi incluse în termenii si conditiile noilor euro-obligaţiuni guvernamentale, începând din iulie 2013, şi că aceste aranjamente vor fi finalizate până la sfârşitul anului 2011.
In continuare Comisia se preocupa ca aceasta „companie” " sa-si autodefineasca un statut preferat.
(10) Asa cum face FMI si ESM va oferi asistenţă financiară pentru membrii ESM atunci când accesul la finantarea de pe piata este afectat .Reflectând acest lucru, şefii de stat sau de guvern au declarat că ESM va avea statutul de creditor preferat într-un mod similar cu FMI,( FMI fiind insa pe primul loc, inaintea ESM) Acest statut va intra în vigoare la 1 iulie 2013. În cazul, puţin probabil in care este nevoie de asitenta financiara ESM in conditiile in care exista deja un program european de asistenţă financiară la data semnării prezentului tratat, ESM se va bucura de aceeaşi vechime ca toate celelalte credite, şi obligaţii ale beneficiarului membru al ESM , cu excepţia împrumuturilor FMI .
Deci nici unul din fondurile acestei adunaturi nu se taie !
Sa luam acum fiecare articol :
Acest "tratat" eu il consider ilegal şi fraudulos, intrucat isi atribuie singur functiile în afara a tuturor structurilor juridice şi de supraveghere în timp ce cheltuieste banii contribuabililor, fără nici o constrângere.
Articolul 1
Articolul 1.1 isi conferă statutul de corporatie :Prin prezentul tratat, părţile contractante stabilesc între ele o instituţie financiară internaţională, care urmează să fie numita "Mecanismul European de Stabilitate" ("ESM").
Articolul 1.2 –mentioneaza ca partile contractante sunt membrii ESM ( tarile eurozonei)
Articolul 2- prevede norme pentru membrii noi in afara celor iniţiali.
Articolul 3-prevede scopul. Se stabileşte că ESM va funcţiona în condiţii stricte de POLITICA ECONOMICA si nu a condiţiilor legale.
Articolul 4-stabileşte structura şi regulile de vot, şi reiterează faptul că, dacă un membru ESM nu plăteşte, îşi pierde dreptul de vot.
1.
ESM va avea un Consiliu al Guvernatorilor şi de un Consiliu Director, precum şi un Director General si alte categorii de personal considerate a fi necesare
2.
Deciziile Consiliului Guvernatorilor precum şi cele ale Consiliului Director se iau de comun acord, cu majoritate calificată sau cu majoritate simplă, în conformitate cu prezentul tratat. În ceea ce priveşte toate deciziile este nevoie de un cvorum de 2 / 3 din membrii cu drept de vot, reprezentând cel puţin 2 / 3 din cei cu drepturile de vot care sa fie prezenti.
6. Drepturile de vot ale fiecărui membru ESM, exercitate de către împuternicit sau de către reprezentantul acestuia in Consiliul Guvernatorilor sau in Consiliului de Administraţie, trebuie să fie egale cu numărul de acţiuni alocate în capitalul social autorizat al ESM asa cum este prevăzut în anexa II.
7.
În cazul în care un membru ESM nu plateste suma datorată in conformitate cu obligaţiile sale privind achitarea de acţiuni sau de parti din capital conform articolele 8, 9 şi 10, sau nu ramburseaza asistenţa financiara ,nu va mai putea sa-si exercite dreptul de vor pana la momentul cand se va achita de obligatiile sale de plata. Pragurile de vot vor fi recalculate în mod corespunzător.
Daca cititi articolele 4.2, 4.6 şi 4.7 de mai sus, cu mare atentie veti remarca este prevazuta ,cu inteligenta ,posibilitatea ca la un moment dat ,în viitor, Germania şi/sau Franţa, cei mai mari acţionarii ai EMS ,sa obţina controlul complet al consiliului, dreptul de vot şi banii iar ţările mai mici pot ajunge in imposibilitatea de a nu plăti noile solicitari de capital-pierzandu-si astfel dreptul de vot.
Articolul 5
Stabileste structura şi normele Consiliul Guvernatorilor, inclusiv alegerea preşedintelui pe perioade de 2 ani, fara sa existe nici o limită privind re-alegerea acestuia, sau a celor care pot participa la reuniuni sau care urmaresc intalnirile guvernatorilor.
3.
Membrul Comisiei Europene, responsabil cu afacerile economice şi monetare si preşedintele BCE, precum şi preşedinte al Grupului Euro (în cazul în care el sau ea nu este preşedintele sau guvernator) pot participa la reuniunile consiliului de administraţie în calitate de observatori.
4.
Reprezentanţii ţărilor ne-membre din zona euro participante ad-hoc, alături de ESM la operaţiune de asistenţă financiară pentru un stat membru din zona euro vor fi de asemenea, invitaţi să participe, în calitate de observatori, la reuniunile consiliului de administraţie atunci când această asistenţă financiară şi monitorizarea acesteia vor fi discutate.
5.
Pot fi invitate de catre Consiliul Guvernator si alte persoane, inclusiv reprezentanţi ai instituţiilor sau organizaţiilor, cum ar fi FMI să participe la reuniuni în calitate de observatori pe o bază ad-hoc.
Nu se face absolut nici un fel de mentiune privind invitarea unor oficiali alesi, din parlamentele naţionale sau deputaţi. Lucru care demonstreaza inca o data ,asa cum spuneam mai devreme ca avem de-a face cu o operaţiune a Comisiei Mafiei.
Tot in articolului 5 se stipuleaza ceea ce poate face Consiliul .Sublinierile sunt ale autorului articolului ,si anume:
6. Consiliul guvernatorilor va lua următoarele decizii de comun acord:
(A) să emită acţiuni noi în alte condiţii decât la valoarea nominală, în conformitate cu articolul 8 alineatul (2);
(B) sa faca solicitarii de de capital, în conformitate cu articolul 9 (1);
(C) sa modifice capitalul social autorizat şi sa adapteze volumul de creditare maxim al ESM, în conformitate cu articolul 10 (1);
(D) să ia în considerare o eventuală actualizare a cheii de subscriere a capitalului BCE, în conformitate cu articolul 11 (3), precum şi modificările care trebuie aduse la anexa I, în conformitate cu
Articolul 11 (6);
(E) sa acorda asistenţă financiară de la ESM, inclusiv condiţionarea politicii economice după cum se menţionează în memorandumul de înţelegere menţionat la articolul 13 alineatul (3), şi să stabilească termenii şi condiţiile financiare, si sa aleaga instrumentele, în conformitate cu Articolele 12 - 15;
(F) sa dea mandat Comisiei Europene sa negocieze, în stransa legatura cu BCE, condiţionarea politicii economice ataşate fiecărei asistenţe financiară, în conformitate cu articolul 13 alineatul (3);
(G) sa schimbe structura si politica de stabilire a preţurilor pentru asistenţă financiară, în conformitate cu articolul 14 alineatul (4);
(H) sa schimbe lista de instrumentele financiare de asistenta ce pot fi utilizate de către ESM, în conformitate cu articolul 16;
(I) să se stabilească modalităţile de transfer de sprijin EFSF( European Financial Stability Facility ) la ESM, în conformitate cu articolul 35;
(J) să aprobe cererea de aderare a ESM de către noii membri, menţionată la articolul 39;
(K) sa faca adaptări ale prezentului tratat, ca o consecinţă directă a aderării de noi membri, inclusiv modificările care urmează să fie efectuate la distribuţia capitalului între membrii ESM şi calcularea unei astfel de distribuţie ca o consecinţă directă a aderării unui nou membru la ESM, în conformitate cu articolul 39; şi
(L) să delege Consiliului de administraţie sarcinile prevăzute în prezentul articol.
7.
(H) să aprobe conturile anuale ale ESM, în conformitate cu articolul 23 (1);
(I) sa numeasca membrii Consiliului de Audit Intern, în conformitate cu articolul 24;
(J) sa aprobe auditorilor externi, în conformitate cu articolul 25;
(K) de a ridica imunitatea de preşedintele consiliului de administraţie, un guvernator, guvernator supleant, director, director supleant sau Directorului general, în conformitate cu Articolul 30 (2);
(L) sa determine regimul de impozitare aplicabil la personalul ESM, în conformitate cu articolul 31 alineatul (5);
(M), privind un litigiu, în conformitate cu articolul 32 alineatul (2); şi
(N) sa ia orice alta decizie necesare ce nu a fost prevazuta in mod explicit de prezentul tratat.
Articolele 5.6 şi subcapitolele sale sunt caracteristice unei persoane juridice dar 5.7 incepe sa intre chestiunile ilegale şi frauduloase pentru ca nu exista un organism legal de supraveghere si control ( despre care vom vorbi mai tarziu ).
Si, atentie sa nu uitam ca numai contribuabilii vor fi aceea care vor subventiona tot acest rahat ...
Articolul 6 prezintă acelaşi tip de norme si pentru Consiliul de Directori (ai carui membri au, de asemenea, de imunitate).
Articolul 7 se concentrează în mod direct cu privire la rolul de Director General
1.
Directorul General este numit de către Consiliul Guvernatorilor din rândul candidaţilor care au cetăţenia unui stat membru ESM, experienţă internaţionala relevanta şi un nivel ridicat de competenţă în probleme economice şi financiare.
Macar aceasta prevedere il scoate pe Gordon Brown din acest rol.
ACUM ajungem la lucruri interesante si anume vorbim despre banii contribuabililor care ajung în conturile unei firme ... pentru ca acest nou organism reprezintă o firma, o corporatie.
Articolul 8 – Capitalul autorizat.
1.
Capitalul autorizat este de 700 000 milioane de euro. Acesta va fi împărţit în şapte milioane de actiuni cu valoarea nominata de 100 000 eur fiecare . Acestea se vor subscrie în conformitate cu procentul de contribuţie iniţial prevăzută la articolul 11 şi calculata în anexa I.
2.
Capital autorizat se împarte în actiuni platite companiei ( paid-in ) şi acţiuni ce pot fi rascumparate de corporatie ( callable)
Valoarea iniţială totală nominală de actiuni ce se vor aduna va fi de 80 000 milioane de euro. Actiunile de capitalul social subscris iniţial se emit la pretul nominal .
Restul actiunilor se emit la valoarea nominală, cu excepţia cazului în care Consiliul Guvernatorilor decide să le emită în situaţii speciale, în alţi termeni.
Acesti 700 de miliarde de euro sunt banii contribuabililor zonei euro, şi o dată ce au intrat ca si capital, acolo raman !
3. Acţiunile din capitalul social autorizat nu trebuie să fie grevate de nici o sarcina ,nu sunt gajate, şi nu sunt transferabile, cu excepţia transferurilor în scopul punerii în aplicare a ajustărilor impuse de cheia contribuţiei prevăzuta la articolul 11
Articolul 9 –Solicitarile de capital
1.
Consiliul Guvernatorilor poate solicita in orice moment varsarea capitalului neplătit autorizat ( callable) stabilind o perioadă adecvată de timp pentru plata acestuia de către membrii ESM.
2.
Consiliul Directorilor poate solicita varsarea capitalului neplătit autorizat printr-o decizie luata de majoritatea simplă pentru a restabili nivelul de capital deja varsat ,în cazul în care valoarea acestuia s-a redus sub nivelul stabilit la articolul 8 –alineatul 2 , in vederea acoperirii pierderilor intervenite
Articolul 10 Modificări la capitalul social autorizat
Articolul 11 Contribuţia la capital conform procentelor ( cheii) deja stabilite
Articolul 12 Operaţiuni
Articolul 13 Procedura de acordare de asistenţă financiară
3. ... Consiliul Guvernatorilor va încredinţa Comisiei Europene sarcina de a negocia cu statele membre ale ESM - împreună cu FMI şi BCE –daca este posibil -un memorandum de înţelegere ("MeI"), care detaliază conditiile politicii economice care se impun pentru realizarea unui program de ajustare macro-economica , anexat la asistenţă financiară.
4.
Comisia Europeană va semna memorandumul de înţelegere( MeI), în numele ESM, sub rezerva respectarii anterioare a condiţiilor prevăzute la punctul 3 aprobate de Consiliul Guvernatorilor.
Vedeti corelaţia cu Mafia ?
Comisia Europeană face negocierile, isi exercita autoritatea , face regulile şi semneza contractele, dar aceasta companie noua plătita de către contribuabili este bagata in fata ... Nu e de mirare ca cei care lucreaza aici isi doresc imunitatea în această operaţiune de spălare de bani,in loc ca ajutorul sa fie exercitat si imputernicit de lege sau de persoane oficiale alese prin vot .
Articolul 14-ESM –sprijinirea stabilitatii
Articolul 15-Prima facilitate pentru sprijinire pieţei
Articolul 16 Trecerea in revista a listei de instrumentele financiare de asistenta
Articolul 17 Operaţiuni de împrumut
1.
ESM va fi autorizată să se împrumute de pe pieţele de capital de la bănci, instituţii financiare sau alte persoane sau instituţii pentru îndeplinirea scopului său.
Nu se pomeneste NIMIC de faptul ca deja smulg de la contribuabili suma de 700 miliarde, dar si mai mult isi acorda lor insile dreptul de a împrumuta si mai mult pe pieţe.
Articolul 18 Politica de investiţii
Directorul general trebuie să pună în aplicare o politică de investiţii prudentă pentru ESM, astfel încât să se asigure in cel mai înalt grad bonitatea acestuia, în conformitate cu orientările care urmează să fie adoptate şi revizuite periodic de către consiliul de administraţie.”Banca Mafia”S.A. ....
Articolul 19 Politica dividentelor
Articolul 20 Rezerva şi alte fonduri
Articolul 21 Acoperirea pierderilor
1. Pierderile rezultate din operaţiunile de ESM se acopera astfel :
(A) în primul rând, din fondul de rezervă;
(B) în al doilea rând, din capitalul vărsat ( paid-in) şi
(C) din capitalul autorizat neplătite( callable ) , care va fi solicitat, în conformitate cu articolul 9 (3).
La litera ( C) sunt Contribuabilii, Platitorii de taxe.
Articolul 22 Bugetul
Si-au aranjat să-si facă şi să-si aprobe propriul buget .. din nou, fara nici o supraveghere...
Articolul 23 Conturile anuale
Articolul 24 Consiliul de audit intern
1.
Consiliul de audit intern ("CAI") este format din trei membri numiţi de Consiliul Guvernatorilor pentru competenţa lor în materie de audit şi probleme financiare.
Articolul 25 –Auditul extern
Conturile ESM vor fi auditate de către auditori externi independenţi, aprobati de către Consiliul Guvernatorilor. Auditorii vor avea puteri depline sa examineze toate registrele şi conturile de ESM şi sa obţina informaţii complete cu privire la operaţiunile sale.
Ok .. daca auditorii sunt numiti de Consiliul Guvernatorilor atunci, fără îndoială rezultatele vor coincide.....
Articolul 26 Locul de amplasare.
Cu o implicarea franceză atât demare în această înşelătorie si spălarea de bani nu este de mirare că sediul va fi în Luxemburg.
Articolul 27 Statutul juridic, privilegii şi imunităţi.
Clauza cu care se deschide acests articol pregateste scena :
1.
Pentru a permite ESM să-şi îndeplinească scopul , statutul juridic, precum şi privilegiile şi imunităţile stabilite in acest statut ele vor fi recunoscute pe teritoriul fiecareui stat membru al ESM . ESM va actiona pentru a obţine recunoaşterea statutului său juridic , de privilegiile şi de imunitătate în alte teritorii în care îşi exercită funcţiile sau deţine active.
Fiti atenti acum la urmatoarele :
2. ESM va avea personalitate juridica deplina astfel incat :
(A) să achiziţioneze şi să înstrăineze bunuri mobile şi imobile;
(B) sa contracteze
(C) să fie parte la procedurile juridice; şi
(D) sa realizeze acorduri de sediu pentru a se asigura ca statutul său juridic ,privilegiile şi imunităţile sunt recunoscute şi puse în aplicare.
3.
ESM, proprietatatile sale , fondurile si activele, oriunde ar fi amplasate si indiferent cine le detine vor beneficia de , imunitate impotriva oricarei forma de proces judiciar, cu excepţia cazului in care ESM insusi renunţă expres la imunitatea sa cu scopul derularii procedurilor sau prin termenii unui contract, inclusiv documentaţia privind instrumentele de finanţare.
4.
Proprietatea , fondurile si activele ESM , oriunde ar fi localizate si indiferent de cine sunt deţinute sunt imune la percheziţie, rechiziţie, confiscare, expropriere sau orice altă formă de sechestru, preluare sau blocare printr-o actiune executiva, judiciara, administrativa sau legislative.
5.
Arhivele ESM şi toate documentelor care aparţin ESM sau sunt deţinute de acesta, sunt inviolabile.
6. Sediul ESM este inviolabil.
7. Comunicarile oficiale ale ESM vor fi tratate de catre fiecare stat membru al ESM şi de fiecare stat care a recunoscut statutul juridic,privilegiile şi imunităţile ESM, la fel ca si comunicarile oficiale date de un membru ESM.
8.
In masura in care este necesar sa se asigure desfăşurea activităţilor prevăzute în prezentul tratat, toate bunurile, fondurile şi activele ESM trebuie să fie libere de restricţii, reglementări, controale şi moratorii de orice natură.
9.
ESM va fi scutita de orice solicitare de autorizare sau licenţă ,ca si instituţie de credit sau furnizor de servicii de investiţii,asa cum se cere in mod obisnuit celorlalte entităţi ce sunt autorizate , licenţiate sau reglementate, în conformitate cu legislaţia fiecărui stat membru ESM.
Aşa că , haideţi să înţeleagem bine acest lucru. Imunitate este totală, cu excepţia, cazului in care exista un contract..
Dar ... nu se pot verifica clădirile sau activele, nu se poate incepe nici o actiune juridica iar toate arhivele şi documentele sunt inviolabile. Clădirilor si comunicaţiilor si se acorda imunitate diplomatică, astfel încât pot te poti atinge de ele. Nimeni nu poate ajunge la proprietatile si fondurile ESM care nu au nevoie de nici o autorizare sau reglementate de nici un fel.
Este într-adevăr este o Mafia legalizată.
Articolul 28 Personalul din ESM
Articolul 29 Secretul profesional
Ambele intra atât în timpul cat şi după încetarea atribuţiilor lor, sub incidenţa obligaţiei de păstrare a secretului profesional.
Articolul 30 Imunităţile de persoane
1.
Pentru interesul ESM, preşedintele consiliului guvernatorilor, guvernatorii, supleantii guvernatorilor , supleantii directorilor, directorul general precum şi ceilalţi membri ai personalului se bucură de imunitate juridica cu privire la actele întreprinse de aceştia în calitatea lor oficială şi se bucură de inviolabilitatea în ceea ce priveşte lucrările şi documentele lor oficiale.
Chiar este nevoie sa ne punem întrebarea DE CE ? Indemnizatia financiara normala ,corporativa ar trebui să fie suficienta pentru compensarea muncii acestor persoane, cu excepţia cazului în care se aşteaptă ca acestea să facă lucruri ce sunt ilegale . Oare se asteapta de la Consiliul de Conducereca ca sa adune si sa doseasca o sumă bună din banii contribuabililor ? Sau sa faca împrumuturi necorespunzătoare asa cum se presupune ca a facut şeful FMI ?
Si oare credeti ca ne putem astepta ca vreuna din aceste clauze sa fie respectate atunci când euro se prabuseste si UE ia foc ?
Articolul 31 Scutirea de la impozitare
1.
Avand in vedere scopul oficial al activitatilor ESM , toate activele sale,veniturile,proprietatile şi operaţiunile aferente lor precum si tranzacţiile autorizate de Tratatul ESM vor fi scutite de orice impozite directe.
4.
Mărfurile importate de ESM şi necesare pentru exercitarea activităţilor sale oficiale sunt scutite de toate taxele de import şi de toate interdicţiile şi restricţiile de import.
5.
Personalul ESM sunt supus unui impozit intern în beneficiul ESM pus pe salariile şi onorariile plătite de ESM, pe baza normelor care urmează să fie adoptate de către Consiliul Guvernatorilor. De la data la care acest impozit se aplică, aceste salarii şi indemnizaţiilor vor fi scutite de impozitul pe venit naţional.
Dintre toate cele de mai sus, aceasta clauza bate intra-devar recordul având în vedere faptul că acest organism cu structura existentiala mafiota va fi bazat pe jefuirea contribuabililor, va face împrumuturi pe care contribuabilii vor fi obligati să le ramburseze, pentru ca guvernele lor au irosit banii contribuabililor şi au cheltuit peste masura.
Cu alte cuvinte vorbim despre „spalare de bani”
Articolul 32 Interpretarea şi soluţionarea litigiilor
Articolul 33 Cooperarea internaţională
Aceasta este clauza va permite în mod efectiv acestei Mafii se intre pe campul de lupta şi sa-si arate muschii cu privire la activităţile FMI din statele din afara zonei euro, precum şi ale oricarei organizaţii internaţionale sau entitati (care va include si bănci, dar nu spune în mod specific acest lucru).
Aceasta este felul in care Mafia ar dori sa se desfasoare.
Articolul 34 Relaţia cu împrumut EFSF ( European Financial Stability Facility)
Articolul 35 Transferul suportului EFSF
Acesta este modul în care Mafia UE preia operatiunile de ajutorare si reesalonarile deja existente....
Articolul 36 Plata capitalului iniţial
1.
Fără a aduce atingere alineatului 2, plata acţiunilor capitalului varsat , iniţial subscris de fiecare membru ESM se efectuează în cinci tranşe anuale in valoarea de 20% fiecare, din suma totală. Prima tranşă va fi plătită de către fiecare membru ESM în termen de cincisprezece zile de la data intrării în vigoare a prezentului tratat, dar nu mai devreme de 2 ianuarie 2013. Celelalte patru tranşe se vor plăti fiecare la prima ,a doua, a treia şi a patra aniversare de la data plăţii primei tranşe.
Astfel, contribuabilii săraci în zona euro se pot aştepta ca impozitele lor sa creasca masiv pentru a acoperi aceste plati. Ei au într-adevăr nevoie să se roage ca euro si Uniunii Europene sa se prabuseasca si sa arda înainte de 2013.
Articolul 37 corectare temporară a contribuţiei cheie
Acest set de clauze permite reajustările care urmează să fie făcute in cazul in care o alta ţăra va fi suficient de neghioaba să adere la euro si deci obligata sa intre in aceasta schema
Articolul 38 primele numiri
1.
Fiecare membru ESM îşi desemnează guvernatorul şi guvernatorul supleant în termen de două săptămâni de la data intrării în vigoare a prezentului tratat.
2.
Consiliul Guvernatorilor numeşte Directorul General şi fiecare guvernator va numi un director şi un director supleant în termen de două luni de la data intrării în vigoare a prezentului tratat.
Banii mei se pot afla pe mana unui anumit francez care s-a umplut de rusine , a unui personaj ex-FMI care va prelua controlul acestui lot.
Articolul 39 Aderarea
Ati ghicit, aderarea la Banca Mafia SA va deveni parte a Acordului de Aderare a oricarui nou stat membru al UE.
Articolul 40 Anexele
Articolul 41 Depozitele
Articolul 42 Ratificarea, aprobarea sau acceptarea
Articolul 43 Intrarea în vigoare
1.
Prezentul tratat intră în vigoare în prima zi din a doua lună de la data la care instrumentele de ratificare, aprobare sau acceptare au fost depuse de către semnatari a căror iniţială subscriptie reprezintă nu mai puţin de 95% din total subscrierilor prevăzute în anexa II.
Adoptat la Bruxelles, la unsprezecea zi a lunii iulie în anul 2011 într-un singur exemplar original .Textele in olandeză, engleză, estonă, finlandeză, franceză, germană, greacă, irlandeză, italiană, malteză, portugheză, slovacă, slovenă, spaniolă şi suedeză sunt autentice în egală măsură si vor fi depuse în arhivele depozitarului, care va transmite o copie certificată în mod corespunzător fiecărei părţi contractante.
Subscrierile de capital autorizat :
Membrul ESM Number of actiuni Capital subscris(EUR)
Membrul ESM -Numar de actiuni -Capital subscris(EUR)
Belgium -243 397 -24 339 700 000
Germania -1 900 248 -190 024 800 000
Estonia -13 020 -1 302 000 000
Ireland - 111 454 -11 145 400 000
Grecia -197 169 -19 716 900 000
Spainia -833 259 -83 325 900 00
Franta -1 427 013 -142 701 300 000
Italia -1 253 959 -125 395 900 000
Cipru 13 734 1 373 400 000
Luxembourg -17 528 -1 752 800 000
Malta -5 117 -511 700 000
Olanda -400 190 -40 019 000 000
Austria -194 838 -19 483 800 000
Portugalia -175 644 -17 564 400 000
Slovenia -29 932 -2 993 200 000
Slocia -57 680 -5 768 000 000
Finlanda - 125 818 -12 581 800 000
Total 7 000 000 700 000 000 000
UE a fost întotdeauna corupta, dar această nouă formă de corupţie lasa milioane de oameni în sărăcie. Probabil ca se vor salva pe ici pe colo câteva bănci, dar popoarele Europei nu vor ierta sau uita niciodata această nouă formă de sclavie economice, o crimă atroce şi nivelurile datoriei totale ne-rambursabile la care sunt impinsi acum ... de către mafia nealeasa care este Comisia Europeană.”
ESM TREATY – ENGLISH
p.s. I have a copy for when the online version disappears »
No comments:
Post a Comment